تجهیزات کامپیوتر

کیس گیمینگ

ویژگی‌های کیس حرفه ای گیمینگ

ویژگی‌هایی که یک کیس حرفه‌ای گیمینگ بهتر است داشته باشد به شرح زیر است:

  1. جریان هوا

اگرچه ممکن است برخی از کیس‌ها در نگاه اول عالی به نظر برسند، اما ممکن است برای کسانی که می‌خواهند سخت افزار قدرتمندی داشته باشد، گزینه مناسبی نباشند. جریان هوای عالی برای هر رایانه شخصی ضروری است، به ویژه سیستم‌های گیمینگ که اغلب فشار زیادی به سخت افزار آن‌ها وارد می‌شود. جریان هوا محدود منجر به گرمای بیش از حد می‌شود. هنگام خرید تجهیزات کیس گیمینگ مطمئن شوید که فضای کافی برای نصب فن‌های اضافی وجود (در صورت لزوم) داشته باشد.

 

  1. سیستم‌های خنک کننده

اگر قصد دارید از خنک کننده‌های مایع AIO استفاده کنید یا خنک کننده مایع را از طریق CPU و GPU نصب کنید، کیس گیمینگ شما باید سوراخ‌های لازم را داشته باشد تا نصب آنها راحت‌تر و تمیزتر شود. علاوه بر این، همه کیس‌ها نمی‌توانند رادیاتورهای خنک کننده مایع در هر اندازه را در خود جای دهند. اگر قبلاً سیستم خنک کننده خود را خریداری کرده‌اید، عاقلانه است که بررسی کنید کیس شما از چه رادیاتورهایی پشتیبانی می‌کند.

 

  1. طول کارت گرافیک

اگرچه امروزه با کوتاه‌تر شدن کارت‌های گرافیک و داشتن فضای خالی بیشتر برای کارت‌های گرافیکی، اهمیت این موضوع کمتر شده است، اما همچنان این احتمال وجود دارد که کارت گرافیک شما آنقدر طولانی باشد که در کیس خریداری شده شما جای نگیرد. خوشبختانه، یک راه آسان برای بررسی این مشکل وجود دارد. هر کیس دارای صفحه‌ای است که مشخصات سخت‌افزارهای مورد نیاز را نشان می‌دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید طول کارت گرافیک پشتیبانی شده توسط آن را بیابید.

 

  1. مدیریت کابل

امروزه مدیریت کابل به یک ویژگی استاندارد تبدیل شده است. اگر کیس دارای ویژگی مدیریت کابل باشد، مدیریت آن آسان‌تر و ساخت آن تمیزتر می‌شود. به این ترتیب نه تنها لوازم داخلی کیس زیبا و تمیز به نظر می‌رسد، بلکه تجربه نصب و اصلاح شما را در آینده راحت می‌کند. بخش‌های اختصاصی برای مخفی کردن و مسیریابی کابل‌ها و صفحه پشتی قابل جابجایی روی کابینت، نشان‌دهنده فواید کیس با ویژگی‌های مدیریت کابل مناسب است.

 

  1. دارای پوششPSU

کابل‌های شل که از PSU شما بیرون می‌آیند، احتمالاً برای شما آزاردهنده هستند. پوشش‌های PSU در کیس‌ها به پنهان کردن کابل‌های شل و همچنین قرار دادن PSU در داخل یک محفظه منظم کمک می‌کند. اگر می‌خواهید ساختار تمیزی داشته باشید، به خصوص اگر قصد استفاده از PSU‌های غیر ماژولار را دارید، این مورد بسیار ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *